domingo, 16 de setembro de 2007

De ce brazilienii




M-am intrebat de ce brazilienii sunt atat de buni la fotbal.I-am vazut in multe interviuri, i-am vazut in vestiar inainte de meci, i-am vazut in viatza particulara…L-am vazut pe Ronaldinho pe plaja in Jurere jucand o miutza cu copii vecinilor…Diferentza dintre Ronaldinho si fotbalistii romani este ca Ronaldinho ofera intotdeauna oamenilor de pe strada sansa unei strangeri de mana…Diferentza este smerenia, insemnul regal…
Inainte de fiecare meci brazilienii se roaga.Un sfert de ora…In fiecare interviu brazilienii ii multzumesc Domnului pentru ca sunt sanatosi, pentru ca au talent, pentru ca li s-a oferit sansa…Dupa fiecare gol, Ronaldinho inaltza mainile spre cer, ca semn de multzumire Tatalui…In Finala Campionatului Mondial din Franta, in 98, cand Italia a intalnit Brazilia, dupa ce genialul Baggio a ratat 11 m si a facut Brazilia campioana mondiala, Taffarel a cazut in genunchi, cu mainile indreptate a multzumire spre Cer…
Anul trecut toata Italia a fost surprinsa de faptul ca cel ce ar fi trebuit sa fie sex-simbolul Italiei, brazilianul Kaka, s-a casatorit la 25 de ani. Virgin…Cu o brazilianca. virgina si ea…
Brazilienii nu sunt mai buni la fotbal decat noi.Sau decat filipinezii…Sau decat congolezii…
Diferentza este doar credinta in Dumnezeu.Si de aici incepe totul

Nenhum comentário: